søndag den 1. december 2013

1 december på yogi spiren


December er endelig kommet

December er her, og overalt i byens gader ses masser af  nisser, julekager, glögg, og mennesker som har travlt med at købe deres gaver i rigtig god tid. Jeg har også været i julestemning hele weekenden, især fordi min kæreste og jeg virkelig har skruet op for hyggen med masser af julepynt, æbleskiver, medisterpølse og rødkål. I yoga laver man ofte stillingen "træet", som er en øvelse, som træner din koncentration, balance og fokus. Her ser du mig i træets stilling, og i anledningen kunne vi kalde den "juletræts" stilling. 

I denne uge fortsætter jeg temaet om "åndedrættet" her på bloggen, og skriver om sammenhængen mellem åndedrættet, og når vi føler os stressede. Selvom julen er en rigtig dejlig tid, hvor familien samles og gaver gives kan man også føle sig rigtig stresset, måske pga. økonomien, praktiske gøremål, arbejdslivet som presser sig, privatlivet, eksaminer og derfor kan jeg kun anbefale dig at læse med, så du kan lære hvordan du bruger dit åndedræt som våben imod stress. 


Rigtig god fornøjelse, og glædelig 1 december <3




































Namaste, 
Malene 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar